Mario Theissen, szef zespołu BMW Sauber jest przekonany, że silniki bawarskiego producenta sprostają wyzwaniu nowego regulaminu, w myśl którego prace rozwojowe nad nowymi jednostkami napędowymi zostaną zamrożone na cztery lata. Inżynierowie będą mogli rozwijać tylko pewne, wyspecyfikowane przez FIA elementy silników.
Wszystkie zespoły przekazały już swoje specyfikacje nowych silników do homologacji przez FIA. Zespół BMW otrzymał już taką homologację. Od tej pory zmiany w silniku będą mogły zostać przeprowadzone tylko za zgodą FIA.„Przez drugą część sezonu nasi inżynierowie w Monachium zdołali uzyskać dobrą kombinację mocy i niezawodności” powiedział Theissen. „To powinno postawić nas w dobrej pozycji przez następnych kilka lat.”
Druga część sezonu z udziałem naszego rodaka- Roberta Kubicy była bardzo udana dla zespołu BMW. Silniki były niezawodne, a na torze Monza pokazały, że są także bardzo mocne i są w stanie walczyć z jednostkami Ferrari. Czy w przyszłym sezonie Robert będzie stawał na podium częściej pokaże czas. Na razie młody zespół spisuje się nad wyraz dobrze, a nam, kibicom pozostaje tylko liczyć na dalsze postępy.
03.11.2006 16:43
0
oby były te postępy!!!
03.11.2006 16:59
0
OBY BYŁY TE POSTĘPY , POCZEKAMY ZOBACZYMY:p
03.11.2006 17:11
0
tommy81/// BMW ma duzy potencjał,przeciez ich silniki juz wygrywały w Williamsach,Robert jest świetnym kierowcą i na pewno będzie git :-)
03.11.2006 20:14
0
Za to co pokazało Ferrari pod koniec sezonu, to był nokaut, rozwałkują reszte.
03.11.2006 21:24
0
Dla mnie to głupi przepis zamrożenie prac rozwojowych nad silnikami. ;deso'
03.11.2006 22:08
0
Myślę, że sprawa dobrego silnika w BMW to jedyna rzecz jaka stoi naszemu Robertowi na przeszkodzie do osiągnięcia lepszych wyników. W sezonie 2006 BMW bylo raczej slabe. Brakowalo mocy takiej jak ma Ferrari
05.11.2006 15:56
0
ferrari bylo mocne bo miało podkręcone obroty na ten wyścig a dokładnie bolid michaela do 20 000 tys
05.11.2006 15:56
0
ferrari bylo mocne bo miało podkręcone obroty na ten wyścig a dokładnie bolid michaela do 20 000 tys
09.11.2006 10:12
0
Silnik to nie wszystko co z tego że będą mieli mocną jednostke napędową bez awaryjności jeżeli pakiet aeorodynamiczny nie będzie pozwalał na wyciskanie maksa z silnika i te opony to będzie debiut na Bridgestonach więc mają po górke zobaczymy! Wierze że Kubica przez zime i jego umiejętności testera uda się wszystko dograć bo Vettel robi wrażenie jak by miał to w piździe ale może się myle
10.11.2006 09:13
0
[email protected]
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się